Είσοδος Μελών:

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ Σ.Ι.Γ.Α.
 
Υπολογίστε τις αμοιβές που θα πληρώσετε για την μουσική προς τους Οργανισμούς (Ε.Υ.Ε.Δ πρώην Α.Ε.Π.Ι. - AYTOΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - GEA)
 

Διατροφή

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

 

  • Βάλτε μικρούς και πραγματοποιήσιμους στόχους. Κάθε εβδομάδα κατακτήστε ένα μικρό στόχο.
  • Τρώτε μικρά γεύματα κάθε 3 με 4 ώρες. Προγραμματίστε 3 γεύματα και 2 με 3 μικρογεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Τρώτε τα γεύματα και τα μικρογεύματα κάθε μέρα την ίδια ώρα.
  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με γάλα και δημητριακά.
  • Συνδυάστε έξυπνα και εύκολα μικρογεύματα με άπαχο γιαούρτι και 1 φρούτο.
  • Μειώστε σταδιακά την ποσότητα των μεγάλων  γευμάτων.
  • Τρώτε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία τροφών σε κάθε γεύμα.
  • Καταναλώστε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες σε κάθε γεύμα.
  • Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (δημητριακά, λαχανικά, φρούτα, όσπρια).
  • Τρώτε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο (γάλα, τυρί, γιαούρτι).
  • Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (εσπεριδοειδή, ντομάτες, φράουλες). 
  • Τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α (βαθυπράσινα και κίτρινα λαχανικά).
  • Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε σίδηρο (κόκκινα κρέατα ή εμπλουτισμένα τρόφιμα). 
  • Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης.
  • Επιλέξτε γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. 
  • Επιλέξτε τροφές με χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Το λίπος αποδίδει στον οργανισμό 9 θερμίδες ανά γραμμάριο, ενώ οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες από 4 θερμίδες ανά γραμμάριο.
  • Αντικαταστήστε τη μαγιονέζα με γιαούρτι ή ακόμα δημιουργήστε τη δική σας σος με λίγη μαγιονέζα και άπαχο γιαούρτι.
  • Φροντίστε να λαμβάνετε μέσω της διατροφής σας τα απαραίτητα λιπαρά οξέα.
  • Καταναλώστε μόνο άπαχα κρέατα και κοτόπουλο χωρίς το δέρμα του.  
  • Περιορίστε την κατανάλωση αναψυκτικών.
  • Προσέξτε την κατανάλωση σε οινοπνευματώδη ποτά.  Κάθε γραμμάριο οινοπνεύματος αποδίδει στον οργανισμό 7 θερμίδες ανά γραμμάριο.
  • Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα σε καθημερινή βάση.
  • Μην προσπαθείτε μόνο να μειώσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε αλλά και να αυξήσετε αυτές που καταναλώνετε.
  • Η συμμετοχή σε ένα οργανωμένο πρόγραμμα άσκησης θα αυξήσει την ημερήσια κατανάλωση θερμίδων, θα βοηθήσει στη συντήρηση του μυϊκού ιστού και θα βελτιώσει τη φυσική σας κατάσταση.
  • Για να συντηρήσετε το ιδανικό σωματικό σας βάρος φροντίστε τη συμμετοχή σας σε οργανωμένα προγράμματα άσκησης σε γυμναστήρια μέλη του Σ.Ι.Γ.Α.

     

 

 

Πηγή: ΦΑΓΕ

 


 
Αναζήτηση γυμναστηρίων ανά περιοχή:
ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΑΘΗΝΑΑΙΓΑΛΕΩΑΙΓΙΝΑΑΛΙΜΟΣ
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙΑΝΑΒΥΣΣΟΣΑΝΟΙΞΗΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ
ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΑΡΤΕΜΙΔΑΑΧΑΡΝΑΙ
ΑΧΑΡΝΕΣΒΑΡΗΒΟΛΟΣΒΟΥΛΑ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑΒΥΡΩΝΑΣΓΑΛΑΤΣΙΓΕΡΑΚΑΣ
ΓΚΥΖΗΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑΓΛΥΦΑΔΑΓΟΥΔΙ
ΔΑΦΝΗΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΔΡΟΣΙΑΕΛΕΥΣΙΝΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΖΑΚΥΝΘΟΣΖΩΓΡΑΦΟΥΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣΙΛΙΟΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΑΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΚΑΛΛΙΘΕΑΚΑΜΑΤΕΡΟ
ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑΚΑΤΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΚΕΡΑΤΕΑ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΚΗΦΙΣΙΑΚΟΛΩΝΑΚΙΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
ΚΟΡΩΠΙΚΥΨΕΛΗΚαλαμαριά, ΘεσσαλονίκηΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΜΑΡΟΥΣΙΜΕΓΑΡΑΜΕΛΙΣΣΙΑ
ΜΟΣΧΑΤΟΜΠΟΥΡΝΑΖΙΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
ΝΕΑ ΜΑΚΡΗΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣΝΙΚΑΙΑ
ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΠ.ΦΑΛΗΡΟΠΑΓΚΡΑΤΙΠΑΙΑΝΙΑ
ΠΑΛΑΙΑ ΦΩΚΑΙΑΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟΠΑΛΛΗΝΗΠΑΠΑΓΟΥ
ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙΠΑΤΗΣΙΑΠΑΤΡΑΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΠΕΡΑΜΑΠΕΡΙΣΤΕΡΙΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΠΕΥΚΗ
ΠΙΚΕΡΜΙΡΑΦΗΝΑΡΕΝΤΗΣΡΟΔΟΣ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΤΑΥΡΟΣΥΜΗΤΤΟΣΧΑΛΑΝΔΡΙ
ΧΑΝΙΑΧΑΪΔΑΡΙΧΟΛΑΡΓΟΣΨΥΧΙΚΟ

Copyright Γυμναστήρια Σ.Ι.Γ.Α. | Links